2017/03/13

Coook uzun bir zaman sonra, yine uykusuz bir sabaha Günaydın.. Bu sefer hava sanki bana inat edermişçesine aydınlanmadi bir türlü. . beni buraya iten, cok zaman sonra bir dizi izlerken Ağlamış olmam. Tabiki çok normal birsey duygusallasmak, ama beni bilen bilir. Uzun zaman sonra agayrimenkul,,  bunu da bir dizi karşısında gosterebilmek..beni baya etkilemis olmaliki bu derece hafiflemis  hissettim kendimi... Ayrıca yaşamış olduğum bir başka ironi ise, 'Bahar geldiğinde mi böyle olurum, yoksa böyle olduğu da mı gelir bahar' şarkısınin tekrar böyle bir gecede tesadufi bir sekilde karşıma çıkmasıydi..
Not: hava yeni aydınlanmaya başladi..😨

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şu zor günlerden geçerken, kaan a destek olmaya çalışırken onun umursamaz davranışları beni çok etkiledi... içinde neler yaşıyordu acaba? ca...