2017/07/06

merhaba içimdeki ben,
iyiki varsın..
korkularımı, heyecanlarımı seninle paylaşmak beni rahatlatıyor..
konu babaaannem.. en büyüğümüz,  atamız, memleketimiz, hükümet kadınımız vs..

senin gidişine daha hazır değilim, değiliz hatta..
daha ilk duyduğumuzda babam senin hakkında metanetli konuşmaya çalışsada dün hastenelik oldu üzüntüsünden.. herkes parçalandı.. kimi yollarda kimi köyde kimi hastane bahçesinde kimi de benim gibi uzaktan seni düşünmekte..

ne olur babaanne gitme, sen daha hiç hastanelik olmadınki, kötüleşmedinki, elden ayaktan düşmedinki, hem sen daha 5 ay önce koltukta oturmuş benim çeyizime patik örmüyordun mu, beni evlenmeye zorlamıyor muydun.. hem hem ben senin bayramınıda kutlayamamıştım..


gitme babaane gitme, ben seni her hafta arıyacağım, yanına geleceğim.. sabah  5 de kuşlara kış kışına uyanacağım..beraber bostan sulayacağız, dut toplayacağız..


gitme lütfen, hem sen gidersen büyüğümüz kalmazki..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şu zor günlerden geçerken, kaan a destek olmaya çalışırken onun umursamaz davranışları beni çok etkiledi... içinde neler yaşıyordu acaba? ca...