2017/06/22

yemek yapmaya calismak vol 2!!
ilkinde benim icin ilk olan birine ilk kez yemek yapacaktim,
o kadar stresli ve o kadar gergindimdi.. o gunu hatirladikca neden o kadar stres yaptigimi cozemiyorum bir turlu.. yemekle aram hic yoktur, kim demis ben fettucini chicken yaparim diye!!
o kadar cok tavugun pismesine odaklanmisimki, kimse bana makarnalari kaynar suyun icine sal demedigi icin, ilk an'dan cuvallamistim.. cok traji komik bir olaydi, o zaman cok sinirlenmekle birlikte, sinirimi disariya vermemeye calismistim... simdi hatirladikca her seferinde  yuzumde kocaman bir tebessum yer aliyor.. neyse nerden nereye geldim gece dosya tararken...
efendime soyleyeyim, ikinci yemek yapisim komik ve stressiz gecti, tadida baya iyiydi..
ne demisler ilkler unutulmazmis, konu yemek dahi olsa;)
ben de; ilk makarnami ve tabi ilk sahsiyeti
ve ilk menemenimi unutmayacagim sanirim,
ikinci menemen olayinda gorusmek uzere🙈


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şu zor günlerden geçerken, kaan a destek olmaya çalışırken onun umursamaz davranışları beni çok etkiledi... içinde neler yaşıyordu acaba? ca...