2023/02/09

 nasıl anlatılır nasıl parmaklar konuşturulur...

tarifi olmayan bir bir acı..

büyük enkazdan bu yana 71 saat olmuş... ben tam 4 kere işe geldim.. 3 kere eve gittim.. tek uyuyamıyorum, 12 yaşındaki yeğenim bana ebevyen oldu geceleri.. kaç öğün yedim bilmiyorum.. bu insanlar nasıl dayanıyor.. az önce göçük altından bir anne ve iki çocuğu kurtarıldı..o anne 71 saat boyunca çocuklarına neler anlattı acaba..nasıl onlara teselli verebildi.şu yaşananları aklım almıyor.. ateş düştüğü yeri yakıyor..Allah yardımcıları olsun, akıl sağlıklarını korusun..

yakın arkadaşım kaan...ahhh kaan.. halasını, kuzenlerini  ve arkadaşlarını kaybetti.

ne kadar soğukkanlı görünsende, gözlerindeki o tedirginlik, çaresizlik o şok hali..

Allah ım herkese yardım et..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şu zor günlerden geçerken, kaan a destek olmaya çalışırken onun umursamaz davranışları beni çok etkiledi... içinde neler yaşıyordu acaba? ca...