sorumluluk dedıgımız sey nedırkı..yapmak zorunda oldugumuz isler mı yoksa kendımızı sorumlu hıssetıgımız seyler mı ya da ıkısı de aynı sey mı..suan bılemedım
bilhassa iş hayatında insanların saçma sapan işlere kendilerini adamak için uydurdukları şey. bir nevi kendi kendini kandırmaca. bir sonraki aşaması sen eşşek olduktan sonra semer vuran çok olur şekline dönüşmesi muhtemel olan durum.
bilhassa iş hayatında insanların saçma sapan işlere kendilerini adamak için uydurdukları şey. bir nevi kendi kendini kandırmaca. bir sonraki aşaması sen eşşek olduktan sonra semer vuran çok olur şekline dönüşmesi muhtemel olan durum.
YanıtlaSilEşşek ne anlar hoşaftan.
YanıtlaSilSizin gibı aptallar olduktan snra malsnıs oqlum sz SEEYOU
YanıtlaSilhakaret etmeyıp, bı daha da buraya ugramassan guzel olur
YanıtlaSil