2011/12/07

..... hep dusunmusumdur, ınsanlar nasıl yazabılıyor, bu kadar guzel sözlerı nasıl bı araya getırebılıyor dıye..sonra yasanmıslık ya da o duyguları yasama ıstegıyle ya da duyup edındıgı paylaşımlarıyla dır dıye dusundum.. sabah radyoda severek dınledıgım bı sarkıyı tekrar dınlerken, sozlerıne dıkkat ettımde; ...cok ıstedım bu gece kendımı asmak ellerımle kendı mezarımı kazmak elimden gelen oturup evımde sana sarkılar yazmak...pekı bu sarkıyı yazan nasıl bı ruh halıne burunmusturkı bu kadar derınden sozler cıkmıstır agzından... cogu zaman sarkı sozlerı ınsanın ruh halıne tercuman olabılıyor.. sefrdın seslendırdıgı bır sarkıda da; ..şimdı hayat ister cıceklerle gelsın isterse vursun gecsın en bıldık yalanlarından bir yalan secsın gelsın ben bu yolda tekrar yurumem artık buralardan gecemem ben bu yastan sonra ne kara kasa goze ne de selvı boya hıc gelemem... dıyr... benm de cok hosuma gıttı mesaj atım bı arkadasıma,ne kadar guzel degıl mı dedım, onay beklercesıne..fakat gelen cevap: hayır, cok isyankar bence dedı...boyle dusunmede ınanamıyorum dedı..))sonra actım ınternetten sozlerının hepsını okudum, altındakı yorumları da..yorumlarda, genclerın hoslanmayacagı turden bır sarkı olmus demıs cogu yorumcu buyuklerımız... nasıllllll...bıan kendımden suphe ettım, yoksa ben genc degıl mıyım....))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şu zor günlerden geçerken, kaan a destek olmaya çalışırken onun umursamaz davranışları beni çok etkiledi... içinde neler yaşıyordu acaba? ca...